Wrzosowisko

Wrzosowisko

niedziela, 14 listopada 2010

Nowe wyzwanie - doniczki

Dziękuję za wszystkie komentarze, to co piszecie jest bardzo miłe.
Ostatnie tygodnie miałam niezwykle pracowite. Niestety, nie wszystko udało mi się zrobić jak należy. Świąteczne bombki nie wyszły i wylądowały w koszu, mam jeszcze jedną, ale na razie dałam sobie spokój. Zadowolona jestem z doniczek i butelek.

Ozdoba biblioteki
Lawendowa  miejscami pozłocona 
Hortensje na cieniowanym tle

Butelki ze złotym konturem
Rękawiczki, rękawiczki, coś dla chłopca lub dziewczynki :)

3 komentarze:

  1. Jesteś cudowna w tym co robisz.


    Nie przestawaj!



    Ściskam mocno i gratuluję kolejnych prac! :*


    KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko z rękawiczkami jest takie słodkie!

    Pozdrawiam!

    Losia

    OdpowiedzUsuń